Preišči stran

Pred uporabo naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Solemio, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine. Podjetje Filing d.o.o. si pridžuje pravico do spremembe pogojev s spletni trgovini. 

Naziv podjetja: Filing d.o.o.

Sedež: Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica, Slovenija

Matična št.: 5851831

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

ID zavezanca za DDV: SI43045189

TRR: SI56 0510 0801 0679 595 (Abanka d.d.)

Ustanovitev: 25.10.1994

Tel: +386 31 357 116

E-pošta: info@solemio.si

Ostali podatki podjetja:

- Podjetje Filing d.o.o. je vpisano v poslovni register RS pod reg. št. 10931100 in matično št. 5851831000 z glavno šifro dejavnosti G46.190. 

- Podjetje Filing d.o.o. ima pri obrtno-podjetniški zbornici Slovenija obrtno dovoljenje št. obrtnega dovoljenja: 170430/MB53-3-18/2018, z datumom vpisa: 28.2.2018 za dejavnosti F/43.910.

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Solemio.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji obravnavajo delovanje Solemio.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino upravlja podjetje Filing d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik, Solemio.si). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani Solemio.si (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec ali registrirani uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata. 


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini Solemio.si ni potrebna registracija, vendar pa le-ta prinaša številne ugodnosti ter olajša prihodnje nakupe:

  • pregled zgodovine naročil
  • sledenje naročilom
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja
  • shranjevanje več naslovov za dostavo

Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine Solemio.si dostopa do svojega profila »Moj račun«. Uporabnik se ponovno vpiše v svoj račun v razdelku »Prijava«, kjer vpiše svoje podatke in potrdi registracijo. Po elektronski pošti prejme geslo za prijavo. Geslo se ob prvi prijavi lahko spremeni.

 

Naročilo in cene

Naročanje poteka v slovenskem in angleškem jeziku prek spleta 24 ur na dan celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so ob nakupu dolžni navesti tudi svojo DDV številko.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo. Solemio.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki, v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.   

 

Postopek naročila

1. IZBIRA IZDELKA

Na spletni strani www.solemio.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo "V košarico". V kolikor je potrebno izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odpre se vam okenček, iz katerega imate možnost "Dopolnite v košarici" če želite spremeniti vsebino košarice ali "Blagajna", v kolikor želite nakup zaključiti.

2. KOŠARICA

V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka, z drsnikom določite koliko točk zvestobe želite uporabiti (če ste registrirani uporabnik), lahko vpišete kodo za popust ali nadaljujete na stran zaključka nakupa s klikom na "Blagajna". 

 3. BLAGAJNA

Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:

  • Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-mail naslov
Če nakupujete kot gost, morate izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico, če boste nakupovali kot registrirani uporabnik, se vam podatki izpišejo samodejno. 
  • Podatki o dostavi
Če odkljukate "Dostavite na isti naslov" lahko v prazna okenca izpolnite naslov za dostavo, ki je drugačen kot naslov plačnika. 
  • Način plačila
Izbirate lahko med načini plačila: po povzetju, na trr podjetja ali preko pa paypal računa.
  • Komentar
V polju Komentar lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.
  • Naročilo
Pred končno oddajo naročila kupec preveri pravilnosti naročila, omogočen je celotni pregled vsebine naročila. Prikazana je skupna vrednost artiklov, popusti, stroški poštnine in skupni strošek nakupa. 

4. ZAKLJUČEK NAROČILA
 
S klikom na "Zaključek nakupa" uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup.
Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov. 

 

Postopek obveščanja o nakupu

  • Naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče. Registriranim uporabnikom so na strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. 

  • Račun

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec prejme po elektronski pošti račun. V kolikor je izbran način plačila preko računa, je kupec dolžan plačati znesek naročila na ponudnikov račun.

  • Dostava
Ponudnik je blago pripravil in ga odposlal. O tem po elektronski pošti obvesti kupca in ga hkrati seznani s številko sledenja, s katero lahko sledi paketu pri dostavni službi, ki je bila izbrana.


Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednja plačila:

  •  Po predračunu  

Predračun vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni.  Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom "Način plačila". V tem primeru primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.

  • Plačilo po povzetju - kurirju dostavne službe
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Ta način plačila vam omogoča, da blago plačate kurirju ob dostavi. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

  • Plačilo preko PayPala.

Dostava

Solemio.si dostavlja po celem svetu. Kalkulator za dostavo je dostopen v košarici. Strošek poštnine kupec izračuna pred oddajo naročila in plačilom nakupa. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu. Na računu pa niso navedene carine ter morebitne druge dajatve, ki prav tako bremenijo kupca.

Dostavljamo z GLS podjetjem. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. 

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.

Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Prosimo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu okolju.


Dostava v Sloveniji:

  • Brezplačna dostava

Za nakupe nad 50 EUR V kolikor bo vaše enkratno naročilo znašalo 50 ali več evrov se vam bo na blagajni prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.

  • 3,40 EUR

Velja za nakupe do vrednosti 50 evrov.


Dostava v EU države:

  • 7 EUR

Dostava v EU države z navadno hitro pošto stane 7 EUR na pošiljko.

  • 19 EUR

Hitra dostava v EU države z GLS stane 19 EUR na pošiljko.

Dostava v tretje države

  • Za podatek o višini dostave na blagajni izberite svojo državo in prikazal se vam bo strošek dostave ali pa nam pišite na info@solemio.si.

Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Naprošamo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu planetu.


Vračilo blaga ali odstop od pogodbe

 V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko kupec v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kupec o vračilu blaga in o odstopu od pogodbe podjetje pisno obvesti na naslov: Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica, ali preko info@solemio.si. V kolikor je predmet kupoprodajne pogodbe že pri kupcu, ga mora slednji na svoje stroške vrniti nepoškodovanega, z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki na zgornji naslov ponudnika. Blago mora kupec vrniti podjetju najkasneje v 14. dneh od sporočila o odstopu. 

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, prodajalec vrne prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun, ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila.


Reklamacija artiklov

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu ali ponudniku, nato pa se s ponudnikom dogovoriti za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine.

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Reklamacije artiklov z obstoječo napako kupci sporočijo ponudniku na e-mail info@solemio.si ali po telefonu na 031 357 116.

V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.


Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 
Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
 
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Prenos obrazca za uveljavitev stvarne napake.


Menjava artiklov

V kolikor kupec po prejetju naročenega artikla ugotovi, da izdelek ne odgovarja (naprimer velikost ali barva), ga lahko zamenja.

Za obutev in oblačila je menjava za kupca brezplačna (in jo krije ponudnik)! Blago mora biti v tem primeru nerabljeno, nepoškodovano in z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki. 

Menjava je organizirana z dostavno službo GLS.

Prenos obrazca za vračilo ali menjavo izdelka.

 

Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom in kupcem pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik in kupec  izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@solemio.si
  • na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Filing d.o.o., z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

 

Varovanje podatkov 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen, če bi bilo to potrebno zaradi realizacije samega naročila.

Registrirani uporabniki Solemio.si dovoljujeo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.

 

Avtorske pravice

Solemio.si je v lasti podjetja Filing d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.


Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

 

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine Solemio.si.

 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@solemio.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Filing d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Filing d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Želimo vam prijeten in ugoden nakup!

Solemio.si