Preišči stran

Naziv podjetja: Filing d.o.o.

Sedež: Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica, Slovenija

Matična št.: 5851831

ID zavezanca za DDV: SI43045189

TRR: SI56 0510 0801 0679 595 (Abanka d.d.)

Ustanovitev: 25.10.1994

Tel: +386 31 357 116

E-pošta: info@solemio.si

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Solemio.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVP) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Obravnavajo delovanje Solemio.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S spletno trgovino upravlja podjetje Filing d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik, Solemio.si).

Z oddajo naročila kupec ter z registracijo uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata. 

 

Registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini Solemio.si ni potrebna registracija, vendar pa vam le-ta prinaša številne ugodnosti ter olajša prihodnje nakupe:

  • pregled zgodovine naročil
  • sledenje naročilom
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja
  • shranjevanje več naslovov za dostavo

Ob registraciji pridobite uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine Solemio.si dostopate tudi do svojega profila »Moj račun«. Preko uporabniškega imena in gesla vas sistem poveže z vnesenimi podatki.


Registrirate se v razdelku »Prijava«, ki se nahaja na vrhu strani. Vpišite zahtevane podatke in potrdite registracijo. Po elektronski pošti boste prejeli geslo za prijavo. Svetujemo, da si to geslo ob prvi prijavi spremenite. 

 

Postopek nakupa

Ob vsakem prikazu izdelka vpišete količino ter označite velikost in kliknete »V košarico«, s tem artikel dodate v košarico. Med samim nakupovanjem si lahko s klikom na ikono »Košarica« desno zgoraj v vsakem trenutku ogledate vsebino košarice. Tu lahko izdelke s klikom na ikono »Odstrani« odstranite artikle iz nakupovalne košarice ali pa spreminjate njihovo količino. Po vnešeni spremembi je potrebno stran osvežiti, kar najhitreje storite s klikom na ikono »posodobi«. Če boste izbrali količino večje od zaloge, boste ob preračunu vrednosti na to opozorjeni, v košarici pa bo prikazana razpoložljiva količina.  Če želite nadaljevati nakup, kliknete »nadaljujte z nakupi«, ko pa ste z vsebino košarice zadovoljni, pritisnete na gumb »Zaključi nakup«.

V kolikor ste že registriran uporabnik, tu vpišete e-mail in geslo, sicer kliknete »Registriraj se« in vnesete svoje podatke. Če želite nakupovati kot neregistriran uporabnik, označite »Naroči kot gost«. Zatem določite način dostave, v naslednjem pa način plačila. Pri plačilu lahko izbirate med PayPal plačilom, plačilo po predračunu (UPN nalog, plačilo preko spletne banke, položnica). V kolikor želite nakup zaključiti kliknite na »Zaključi naročilo«, v kolikor pa bi želeli spremeniti artikle v košarici, levo spodaj kliknite »Dopolnite v košarici«.

V kolikor imate kupon, slednjega vpišete v košarico pod »Koda za popust«. V kolikor ste ga pozabili dodati, ga lahko dodate še tik pred zaključkom, in sicer tako, da kliknete »dopolnite v košarici«, s čimer se vrnete v košarico.

Ko boste z vsebino zadovoljni, kliknite »Zaključi naročilo«. Naročilo bo oddano. Prejem vašega naročilo vam bomo potrdili z e-pošto, prav tako pa vas bomo z e-pošto obvestili o dostavi. 

 

Naročilo in cene

Naročanje poteka v slovenskem in angleškem jeziku prek spleta 24 ur na dan celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja na dan nakupa. Zavezanci za DDV so ob nakupu dolžni navesti tudi svojo DDV številko.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo. Solemio.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki, v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.   

 

Plačilo

Podatki na spletni trgovini Solemio.si so varovani s sodobno opremo in so varni. Vse vaše podatke, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa, skrbno hranimo.

Plačate lahko:

  •  po predračunu  

Predračun vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni.  Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom "Način plačila". V tem primeru primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.

  • Plačilo po povzetju - kurirju dostavne službe
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Ta način plačila vam omogoča, da blago plačate kurirju ob dostavi. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. 
 

Vračilo, menjava ter reklamacija blaga

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu ali ponudniku, nato pa se s ponudnikom dogovoriti za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. 

Kupec lahko v štirinajstih dneh po prejemu blaga, podjetje pisno preko navadne pošte na Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica, ali preko info@solemio.si, obvesti da odstopa od pogodbe. Pri tem mu razloga za odločitev ni nujno potrebno navesti. V kolikor je predmet kupoprodajne pogodbe že pri kupcu, ga mora slednji na svoje stroške vrniti nepoškodovanega, z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki na zgoraj naveden naslov ponudnika. Slednje lahko stori v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Ponudnik blaga ni dolžan sprejeti, če je to uničeno, pokvarjeno, izgubljeno v celoti ali delno, ali pa se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec to takoj sporočil podjetju ali dostavljavcu, od katerega je blago prejel.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami,  takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga, vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun.

V kolikor ugotovite, da vam izdelek ne odgovarja npr. v velikosti, ga vrnite in nas obvestite o izdelku kakršnega želite imeti. V primeru menjave izdelka, stroške vračila blaga krije kupec. Blago mora tudi v tem primeru biti nerabljeno, nepoškodovano in v z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki.

V kolikor bi prejeli blago poškodovano med dostavo, to takoj reklamirajte podjetju, ki ga je dostavilo, ponudnika pa o tem obvestite na info@solemio.si ali na Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica. Obvestite nas tudi v primeru prejema napačnega blaga ali blaga z napako. Takšno blago nemudoma pošljite ponudniku, ki vam bo, v kolikor bo to možno, poslal ustrezno blago. Dodatno nastale stroške pošiljanja bo kril ponudnik. 

 

Dostava

Solemio.si dostavlja po celem svetu. Kalkulator za dostavo je dostopen v košarici. Strošek poštnine kupec izračuna pred oddajo naročila in plačilom nakupa. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu. Na računu pa niso navedene carine ter morebitne druge dajatve, ki prav tako bremenijo kupca.

Dostava v Sloveniji

  • Brezplačna dostava

Za nakupe nad 50 EUR V kolikor bo vaše enkratno naročilo znašalo 50 ali več evrov se vam bo na blagajni prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.

Za nakup, ki vsebuje artikel z oznako brezplačne dostave. Vrednost je poljubna, lahko tudi bistveno nižja od 50 eur. 

  • 3,40 EUR

Velja za nakupe do vrednosti 50 evrov.

Dostavljamo z GLS podjetjem, izjemoma tudi s Pošto Slovenije. Blago je v Sloveniji običajno dostavljeno v roku dveh dni, najkasneje pa v sedmih dneh. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.

V kolikor imate glede naročila kakšno željo lahko to pred oddajo naročila tudi napišete v polje Komentar.

Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Naprošamo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu planetu.

Dostava v EU države

  • 7 EUR

Dostava v EU države z navadno hitro pošto stane 7 EUR na pošiljko.

  • 19 EUR

Hitra dostava v EU države z GLS stane 19 EUR na pošiljko.

Dostava v tretje države

  • Za podatek o višini dostave na blagajni izberite svojo državo in prikazal se vam bo strošek dostave ali pa nam pišite na info@solemio.si.

Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Naprošamo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu planetu.

 

Brezplačno darilo

Nakupe nagrajujemo tudi z darili, kot so npr. brezplačna dostava, brezplačni ali cenejši artikli. Za ogled aktualnih daril kliknite tu.

V kolikor je na voljo več daril, si ga kupec izbere sam, prav tako pa izbere tudi velikost darila med velikostmi, ki so na zalogi.

Darilo je potrebno dodati v košarici

 

Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom in kupcem pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik in kupec  izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@solemio.si
  • na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Filing d.o.o., z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

 

Varovanje podatkov 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen, če bi bilo to potrebno zaradi realizacije samega naročila.

Registrirani uporabniki Solemio.si dovoljujeo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.

 

Avtorske pravice

Solemio.si je v lasti podjetja Filing d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.

 

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine Solemio.si.

 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@solemio.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 Želimo prijeten in ugoden nakup!

Solemio.si