Brezplačna poštnina pri nakupu nad 70 EUR

info@solemio.si  +386 41 431 410  |  Pon - Pet: 9h - 14h

Splošni pogoji poslovanja

Pred uporabo naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Solemio, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine. Podjetje Filing d.o.o. si pridžuje pravico do spremembe pogojev s spletni trgovini. 

Naziv podjetja: Filing d.o.o.

Sedež podjetja: Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica, Slovenija

Skladišče podjetja: BIZJAKOVA 9, 1000 Ljubljana, Slovenija

Matična št.: 5851831

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

ID zavezanca zaDDV: SI43045189

TRR: SI56 0400 1004 8054 371 (Nova KBM)

Ustanovitev: 25.10.1994

Tel: +386 41 431 410

E-pošta: info@solemio.si

Ostali podatki podjetja:

– Podjetje Filing d.o.o. je vpisano v poslovni register RS pod reg. št. 10931100 in matično št. 5851831000 z glavno šifro dejavnosti G46.190. 

– Podjetje Filing d.o.o. ima pri obrtno-podjetniški zbornici Slovenija obrtno dovoljenje št. obrtnega dovoljenja: 170430/MB53-3-18/2018, z datumom vpisa: 28.2.2018 za dejavnosti F/43.910.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Solemio.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji obravnavajo delovanje Solemio.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino upravlja podjetje Filing d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik, Solemio.si). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani Solemio.si (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec ali registrirani uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata. 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini Solemio.si ni potrebna registracija, vendar pa le-ta prinaša številne ugodnosti ter olajša prihodnje nakupe:

  • pregled zgodovine naročil
  • sledenje naročilom
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja
  • shranjevanje več naslovov za dostavo

Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine Solemio.si dostopa do svojega profila »Moj račun«. Uporabnik se ponovno vpiše v svoj račun v razdelku »Prijava«, kjer vpiše svoje podatke in potrdi registracijo. Po elektronski pošti prejme geslo za prijavo. Geslo se ob prvi prijavi lahko spremeni.

Naročilo in cene

Naročanje poteka v slovenskem in angleškem jeziku prek spleta 24 ur na dan celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so ob nakupu dolžni navesti tudi svojo DDV številko.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo. Solemio.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki, v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.  

Popusti in posebne akcije

Popuste in znižane cene so lahko začasne ali trajne. Znižane cene je možno uveljavljati na več načinov:

– ob posebnih sezonskih akcijah, ki so objavljene na socialnih omrežjih ali preko mejling liste,

– za izdelke v kategoriji Znižano (nekaterim izdelkom je cena znižana trajano, nekaterim le začasno),

Kategorija ODPRODAJA in posebni pogoji

V kategoriji ODPRODAJA so izdelki iz naše spletne trgovine po najnižjih cenah.

Cene v kategoriji ODPRODAJA imajo znižane cene kar do -70%. 

Cene so znižane, ker:

  • so ostali artikli iz prejšnjih kolekcij in sezon,
  • so ostale zadnje velikosti,
  • opuščamo linijo izdelkov.

Izdelki so brezhibni, nimajo napak in so visoke kakovosti. V kolikor bi imel izdelek napako, bo to posebej opisano pri opisu izdelka. 

Za nakup izdelkov v katergoriji ODPRODAJA pa veljata dva posebna pogoja, ki sta zapisana tudi med našimi pogoji poslovanja:

  • Za nakup preko spleta s poličke ODPRODAJA niso mogoča vračila in menjave za druge velikosti.  
  • Za vsak nakup, ki ga oddate, bodo izdelki rezervireni samo 3 dni, oziroma do vašega plačila. V kolikor ne prejmemo plačila v roku treh dni, bo naročilo samodejno preklicano. 

Postopek naročila

1. IZBIRA IZDELKA

Na spletni strani www.solemio.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo “V košarico”. V kolikor je potrebno izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odpre se vam okenček, iz katerega imate možnost “Dopolnite v košarici” če želite spremeniti vsebino košarice ali “Blagajna”, v kolikor želite nakup zaključiti.

2. KOŠARICA

V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka, z drsnikom določite koliko točk zvestobe želite uporabiti (če ste registrirani uporabnik), lahko vpišete kodo za popust ali nadaljujete na stran zaključka nakupa s klikom na “Blagajna”. 

 3. BLAGAJNA

Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:

  • Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-mail naslov

Če nakupujete kot gost, morate izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico, če boste nakupovali kot registrirani uporabnik, se vam podatki izpišejo samodejno. 

  • Podatki o dostavi

Če odkljukate “Dostavite na isti naslov” lahko v prazna okenca izpolnite naslov za dostavo, ki je drugačen kot naslov plačnika. 

  • Način plačila

Izbirate lahko med načini plačila: po povzetju, na trr podjetja ali preko pa paypal računa.

  • Komentar

V polju Komentar lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.

  • Naročilo

Pred končno oddajo naročila kupec preveri pravilnosti naročila, omogočen je celotni pregled vsebine naročila. Prikazana je skupna vrednost artiklov, popusti, stroški poštnine in skupni strošek nakupa. 
4. ZAKLJUČEK NAROČILA   S klikom na “Zaključek nakupa” uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov. 

Postopek obveščanja o nakupu

  • Naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče. Registriranim uporabnikom so na strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. 

  • Zaključek naročila

Ponudnik je blago pripravil in ga odposlal. O tem po elektronski pošti obvesti kupca in ga hkrati seznani s številko sledenja, s katero lahko sledi paketu pri dostavni službi, ki je bila izbrana.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednja plačila:

  •  Po predračunu  

Predračun vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni.  Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom “Način plačila”. V tem primeru primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.

  • Plačilo po povzetju – kurirju dostavne službe

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Ta način plačila vam omogoča, da blago plačate kurirju ob dostavi. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

  • Plačilo preko PayPala.
  • Plačilo s kreditno kartico preko vmesnika Stripe.

Dostava

Dostavljamo z GLS podjetjem.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. 

Kalkulator za dostavo je dostopen v košarici. Strošek poštnine kupec izračuna pred oddajo naročila in plačilom nakupa. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu.

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.

Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Prosimo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu okolju.

Dostava v Sloveniji:

  • Brezplačna dostava

Za nakupe nad 70 EUR V kolikor bo vaše enkratno naročilo znašalo 70 ali več evrov se vam bo na blagajni prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.

  • 3,60 EUR

Velja za nakupe do vrednosti 70 evrov.

Dostava na Hrvaško

  • 5 EUR

Dostava v države iz Cone 1 in Cona 2 (Avstrija, Nemčija, Luksemburg, Nizozemska, Belgija, Italija, Danska):

  • 10 EUR

Dostava v druge države:

  • Za podatek o višini dostave na blagajni izberite svojo državo in prikazal se vam bo strošek dostave ali pa nam pišite na info@solemio.si.

Neprevzeti paketi

Za neprevzete pakete ali pakete, ki so bili zavrnjeni s strani stranke, si pridružujemo pravico, da obračunamo stroške pošiljanja stranki, ki paketa ni prevzela. Stroški neprevzetih paketov znašajo 7,20 eur.

Rezervacija izdelka

Izdelek je rezerviran z oddajo vašega naročila. Ni dovolj, da izdelek dodate v košarico. Nakup je potrebno zaključiti tako, da zaključite nakup na blagajni v spletni trgovini in dobite potrdilo naročila npo elektronski pošti. Vendar pozor: vsako naročilo je v spletni trgovini shranjeno samo 7 dni. V kolikor v tem času ne dobimo plačila, bo vaše naročilo žal stornirano. Hvala za razumevanje.

Darilni boni

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni v Solemiu

 Podjetje Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica (v nadaljevanju Solemio) s temi splošni pogoji poslovanja določa pravice in obveznosti iz naslova poslovanja z darilnimi boni Solemio.


Darilne bone Solemio je mogoče kupiti preko spletne trgovine: http://solemio.si/oprema-igrace/ostala-oprema/darilni-boni.html. Darilni bon je dokument, ki ga izda izdajatelj proti plačilu v obliki listine in ga je skladno s temi splošnimi pogoji, kot plačilo za blago dolžno sprejeti Filing d.o.o. v svoji spletni trgovini Solemio.

Obveznost Solemia

Solemio pridobi obveznosti iz darilnega bona v trenutku, ko stranka vplača vrednost darilnega bona. 

Terjatev iz darilnega bona je vezana na dokument in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatev iz darilnega bona lahko, ob predložitvi darilnega bona zahteva njegov imetnik, brez kakršne koli identifikacije.

Obveznost Solemia iz darilnega bona preneha s tem, ko ga trgovina sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona, ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, navedenih v sklopu Rokovanje z darilnimi boni teh splošnih pogojev.

Pravica imetnika darilnega bona

Imetnik bona lahko zahteva izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini Solemio. Čas veljavnosti darilnega bona je eno leto od datuma nakupa darilnega bona, ki je označen na zadnji strani bona. 


Imetnik izpolni obveznosti iz darilnega bona preko spletne trgovine tako, da vpiše kodo darilnega bona na blagajni v okenček: UPORABI KUPON.

Če želi imetnik koristiti več bonov hkrati, vpiše v komentar vse ostale bone in vam jih bomo ročno odšteli, ter poslali popravljeno naročilo naknadno.


Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Ker darilni bon ni izplačljiv v gotovini, si Solemio pridržuje pravico, da ga bo sprejel kot plačilno sredstvo le v primeru, ko bo vrednost nakupa imetnika darilnega bona enaka ali večja od nominalne vrednosti darilnega bona. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona ne vrača. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.

Darilni bon je prenosljiv, tako da lahko imetnik darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona, nov imetnik pa tako pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.

Rokovanje z darilnimi boni

Na darilnem bonu Solemio morajo biti naslednji podatki: podpis prodajalca, ki je bon prodal, koda bona in datum nakupa (na zadnji strani). V primeru, da na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov, ali da kakšen podatek manjka, je darilni bon neveljaven.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati in popravljati, v nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega.

Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih darilnih bonov. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Za izgubljene ali ukradene bone ne odgovarjamo. Darilni bon je prenosljiv.

V primeru, da Solemio ugotovi, da je darilni bon ponarejen, zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona.

Ostalo

Solemio si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.

Vračilo in menjava blaga

Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na podpora@solemio.si in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.

V kolikor z izdelkom ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema paketa* brez navedbe razloga. Vrnete lahko le NEPOŠKODOVANE, nenošene izdelke, v nepoškodovani embalaži in z vsemi etiketami ter priloženim računom.

Paket pošljite na naslov skladišča (in ne na sedež podjetja):

Filing d.o.o.

Bizjakova 9

1000 Ljubljana

Prosimo vas, da izpolnete obrazec za vračilo, ki ga najdete na naši spletni strani.

Lahko se odločite za vračilo izdelka v zameno za vračilo kupnine ali za menjavo izdelko. Menjava je mogoča le za enak model obutve – v istem znesku. Menjav z drugačnimi zneski ne urejamo. V tem primeru vas prosimo, da oddate novo naročilo in ga poravnate, za vrnjen izdelek pa vam vrnemo kupnino.


Za vračilo izdelka sledite spodnjim korakom:

  1. Preko spleta izpolnite in oddate obrazec za vračilo.
  2. Izdelke pošljite na naslov našega skladišča. Nujno priložite račun.
  3. Vašo zahtevo bomo obdelali takoj, ko prejmemo vaš paket oziroma najkasneje v 5. dneh po prejemu paketa. Ko bo vaše vračilo obdelano, boste o tem obveščeni preko e-pošte. Vračilo kupnine lahko pričakujete v roku 14 dni od dneva, ko obdelamo vaše vračilo.

Za menjavo izdelka sledite spodnjim korakom (menjava je mogoča le za enak model obutve in isti znesek):

  1. Preko spleta izpolnite in oddate obrazec za vračilo za izdelek, ki ga vračate.
  2. V spletni trgovini oddate novo naročilo in v komentar napišete MENJAVA.
  3. Izdelek pošljite na naš naslov skladišča. Nujno priložite račun.
  4. Vašo zahtevo bomo obdelali takoj, ko prejmemo vaš paket oziroma najkasneje v 5. dneh po prejemu paketa. Ko bo vaše vračilo obdelano, boste o tem obveščeni preko emaila. V roku 14 dni od dneva, ko obdelamo vaše vračilo, vam pošljemo novi izdelek.

Še ta nasvet: menjave trajajo dlje, saj čakamo vaš paket in traja kar nekaj časa, da uredimo menjavo. V kolikor se vam mudi, vam svetujemo, da oddate novo naročilo, ga poravnate in vam ga odpošljemo v parih dneh. Za vrnjen izdelek vam vrnemo kupnino.

Splošni pogoji vračil

Stroške vračila blaga krije kupec. Izdelke je potrebno pomeriti v notranjih prostorih. Čevlji morajo biti nenošeni in brez vidne obrabe. Vrniti jih je potrebno v originalni embalaži. Vračila prejeta s poštnimi nalepkami prilepljenimi neposredno na škatlo oziroma embalažo čevljev ne bomo obdelali in bodo vrnjeni na vaš naslov. Izdelke z vidno obrabo ali poškodbo ni mogoče vrniti. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde. 

Kdaj prejmete vračilo?

Vašo zahtevo za vračilo in menjavo bomo obdelali v najkrajšem času, oziroma najkasneje v 5. dneh od prejema paketa. O tem boste obveščeni preko e-pošte. Vračilo kupnine lahko pričakujete najkasneje v 14. dneh od obdelave vračila. Kupnina bo vrnjena na račun, s katerega smo prejeli plačilo. Pri plačilu po povzetju ne vračamo kupnine v gotovini, zato je potrebno v obrazec za vračilo navesti številko tekočega račun, na katerega se vrne kupnina. Vračila na tuje račune ne urejamo (kot naprimer preko Revoluta), zato vas prosimo, da pri navedbi računa za vračilo pripišete slovenski račun. Hvala za razumevanje.

Ali je možna menjava izdelka?

Izdelke lahko zamenjate v roku 14 dni od prejema vašega naročila. Vendar le za enake izdelke, oziroma za isti znesek od prvotnega naročila. V primeru menjave krijete stroške vračila vi, stroške ponovnega pošiljanja pa krijemo mi.

Ob vračilu izdelka morate izpolniti obrazec za vračilo, ki ga najdete na naši spletni strani OBRAZEC ZA VRAČILOPOMEMBNO: brez oddanega in izpolnjenega obrazca vračila ne bodo obravnavana.

Nekaj nasvetov pred nakupom

Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.

Nekaj nasvetov ob prejemu paketa

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:

  •  Embalažo odprite previdno, je ne poškodujte in jo shranite. 
  •  Spravite tudi račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
  •  Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
  •  Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.
  •  Spodnje perilo najprej preizkusite s pomerjanjem čez druga oblačila.

Vračilo in menjava pri osebnih nakupih

Lahko se odločite za vračilo izdelka v zameno za dobropis. Za izdelke, ki ste jih kupili osebno ne vračamo denarja.

Za vračilo izdelka sledite spodnjim korakom:

  1. Preko spleta izpolnite in oddate obrazec za vračilo.
  2. Izdelke pošljite na naslov našega skladišča ali jih po predhodnem dogovoru prinesite osebno. Nujno priložite račun.
  3. Vašo zahtevo bomo obdelali takoj, ko prejmemo vaš paket oziroma najkasneje v 5. dneh po prejemu paketa. Ko bo vaše vračilo obdelano, boste o tem obveščeni preko e-pošte. Dobropis vam bomo poslali na mejl. Lahko ga koristite pri naslednjem nakupu.

Reklamacija artiklov

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Reklamacije artiklov z obstoječo napako nam sporočite na e-mail info@solemio.si. Reklamacijski postopek začne teči z dnevom oddaje obrazca za reklamacije (za vračila).

V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Postopek uveljavljanja stvarne napake začne teči z dnevom oddaje obrazca za reklamacije (za vračila).

Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom in kupcem pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik in kupec  izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@solemio.si
  • na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Filing d.o.o., z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Varovanje podatkov 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen, če bi bilo to potrebno zaradi realizacije samega naročila.

Registrirani uporabniki Solemio.si dovoljujeo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.

Avtorske pravice

Solemio.si je v lasti podjetja Filing d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko naša last ali last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine Solemio.si.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@solemio.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Filing d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Filing d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam prijeten in ugoden nakup!

Solemio.si

Na spletni strani uporabljamo piškotke, da vam zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Strinjam se Nastavitve

X