Preišči stran

Vračilo, menjava ter reklamacija blaga

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu ali ponudniku, nato pa se s ponudnikom dogovoriti za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. 

Kupec lahko v štirinajstih dneh po prejemu blaga, podjetje pisno preko navadne pošte na Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica ali preko info@solemio.si, obvesti da odstopa od pogodbe. Pri tem mu razloga za odločitev ni nujno potrebno navesti. V kolikor je predmet kupoprodajne pogodbe že pri kupcu, ga mora slednji na svoje stroške vrniti nepoškodovanega, z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki na zgoraj naveden naslov ponudnika. Slednje lahko stori v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Ponudnik blaga ni dolžan sprejeti, če je to uničeno, pokvarjeno, izgubljeno v celoti ali delno, ali pa se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec to takoj sporočil podjetju ali dostavljavcu, od katerega je blago prejel.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami,  takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga, vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun.

V kolikor ugotovite, da vam izdelek ne odgovarja npr. v velikosti in barve, in bi ga želeli vrnite, nas o tem obvestite, ter sporočite s katerim izdelkom bi radi menjavo. V primeru menjave stroške blaga krije prodajalec in naroči brezplačni prevzem paketa na vašem domu. Blago mora tudi v tem primeru biti nerabljeno, nepoškodovano in v z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki.

V kolikor bi prejeli blago poškodovano med dostavo, to takoj reklamirajte podjetju, ki ga je dostavilo, ponudnika pa o tem obvestite na info@solemio.si ali na Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica. Obvestite nas tudi v primeru prejema napačnega blaga ali blaga z napako. Takšno blago nemudoma pošljite ponudniku, ki vam bo, v kolikor bo to možno, poslal ustrezno blago. Dodatno nastale stroške pošiljanja bo kril ponudnik.