Preišči stran

 

Vračilo blaga ali menjava


Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na podpora@solemio.si in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.

V kolikor vam izdelek ne bo odgovarjal, ga lahko vrnete. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imate kot potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da nam v 14 dneh sporočite, da odstopate od pogodbe. Razloga ni potrebno navesti.

V naslednjih 14 dneh nam morate kupljeni izdelek tudi vrniti - nenošen in v nepoškodovani embalaži, z vsemi etiketami in računom.

 

Edini strošek, ki vas kot potrošnika bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če kot potrošnik odstopite od pogodbe, vam naše podjetje vrne vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

 

Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde. 

V 14 dneh po prejemu obvestila, vam bomo brez vprašanj vrnili stroške kupnine. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga – poštnina od vas do našega skladišča. V primeru zamenjave blaga plačate tudi strošek ponovnega pošiljanja blaga (3,40 eur), v kolikor je znesek artikla manjši od 60 eur.


V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Postopek zamenjave blaga


Podjetje Filing d.o.o. v primeru zamenjave blaga nemudoma vrne kupnino za izdelek. Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov podjetje Filing d.o.o. pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.

Pozor! Izdelek nam pošljite na naslov skladišča: Filing d.o.o., Pod topoli 57, 1000 Ljubljana in ne na sedež podjetja!

Prvo menjava uredimo brezplačno pri nakupu nad 60 eur in na naše stroške pošiljanja. V kolikor bi želeli enak izdelek zamenjati drugič, vam ga lahko zamenjamo le na vaše stroške. Strošek druge menjave je 3,40 eur.


Postopek vračanja

Prosimo vas, da natisnete in izpolnite Obrazec za vračilo. Izpolnite ga, ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, nenošenim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov Filing d.o.o., Pod topoli 57, 1000 Ljubljana.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vam vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun, ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila. Denar vam običajno vrnemo na isti plačilni vir, iz katerega je bilo naročilo plačano. 

Prenos obrazca za vračilo ali menjavo izdelka


Nekaj nasvetov pred nakupom

Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.


Nekaj nasvetov ob prejemu paketa

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:

  •  Embalažo odprite previdno, je ne poškodujte in jo shranite. 
  •  Spravite tudi račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
  •  Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
  •  Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.
  •  Spodnje perilo najprej preizkusite s pomerjanjem čez druga oblačila.