Pred uporabo naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Solemio, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine. Podjetje Filing d.o.o. si pridžuje pravico do spremembe pogojev s spletni trgovini.
Naziv podjetja: Filing d.o.o.
Sedež podjetja: Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica, Slovenija
Skladišče podjetja: BIZJAKOVA 9, 1000 Ljubljana, Slovenija
Matična št.: 5851831
Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.
ID zavezanca za DDV: SI43045189
TRR: SI56 0400 1004 8054 371 (Nova KBM)
Ustanovitev: 25.10.1994
Tel: +386 41 431 410
E-pošta: info@solemio.si
Ostali podatki podjetja:
- Podjetje Filing d.o.o. je vpisano v poslovni register RS pod reg. št. 10931100 in matično št. 5851831000 z glavno šifro dejavnosti G46.190.
- Podjetje Filing d.o.o. ima pri obrtno-podjetniški zbornici Slovenija obrtno dovoljenje št. obrtnega dovoljenja: 170430/MB53-3-18/2018, z datumom vpisa: 28.2.2018 za dejavnosti F/43.910.
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja Solemio.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji obravnavajo delovanje Solemio.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno trgovino upravlja podjetje Filing d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik, Solemio.si). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani Solemio.si (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec ali registrirani uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Registracija
Za nakupovanje v spletni trgovini Solemio.si ni potrebna registracija, vendar pa le-ta prinaša številne ugodnosti ter olajša prihodnje nakupe:
- pregled zgodovine naročil
- sledenje naročilom
- shranjevanje izdelkov na seznam želja
- shranjevanje več naslovov za dostavo
Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine Solemio.si dostopa do svojega profila »Moj račun«. Uporabnik se ponovno vpiše v svoj račun v razdelku »Prijava«, kjer vpiše svoje podatke in potrdi registracijo. Po elektronski pošti prejme geslo za prijavo. Geslo se ob prvi prijavi lahko spremeni.
Naročilo in cene
Naročanje poteka v slovenskem in angleškem jeziku prek spleta 24 ur na dan celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so ob nakupu dolžni navesti tudi svojo DDV številko.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo. Solemio.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki, v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.
Popusti in posebne akcije
Popuste in znižane cene so lahko začasne ali trajne. Znižane cene je možno uveljavljati na več načinov:
- ob posebnih sezonskih akcijah, ki so objavljene na socialnih omrežjih ali preko mejling liste,
- za izdelke v kategoriji Znižano (nekaterim izdelkom je cena znižana trajano, nekaterim le začasno),
Kategorija ODPRODAJA in posebni pogoji
V kategoriji ODPRODAJA so izdelki iz naše spletne trgovine po najnižjih cenah.
Cene v kategoriji ODPRODAJA imajo znižane cene kar do -70%.
Cene so znižane, ker:
- so ostali artikli iz prejšnjih kolekcij in sezon,
- so ostale zadnje velikosti,
- opuščamo linijo izdelkov.
Za nakup izdelkov v katergoriji ODPRODAJA pa veljata dva posebna pogoja, ki sta zapisana tudi med našimi pogoji poslovanja:
- Za nakup preko spleta s poličke ODPRODAJA niso mogoča vračila in menjave za druge velikosti.
- Za vsak nakup, ki ga oddate, bodo izdelki rezervireni samo 3 dni, oziroma do vašega plačila. V kolikor ne prejmemo plačila v roku treh dni, bo naročilo samodejno preklicano.
Postopek naročila
1. IZBIRA IZDELKA
Na spletni strani www.solemio.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo "V košarico". V kolikor je potrebno izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odpre se vam okenček, iz katerega imate možnost "Dopolnite v košarici" če želite spremeniti vsebino košarice ali "Blagajna", v kolikor želite nakup zaključiti.
2. KOŠARICA
V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka, z drsnikom določite koliko točk zvestobe želite uporabiti (če ste registrirani uporabnik), lahko vpišete kodo za popust ali nadaljujete na stran zaključka nakupa s klikom na "Blagajna".
3. BLAGAJNA
Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:
- Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-mail naslov
- Podatki o dostavi
- Način plačila
- Komentar
- Naročilo
Postopek obveščanja o nakupu
- Naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče. Registriranim uporabnikom so na strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
- Račun
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec prejme po elektronski pošti račun. V kolikor je izbran način plačila preko računa, je kupec dolžan plačati znesek naročila na ponudnikov račun.
- Dostava
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednja plačila:
- Po predračunu
Predračun vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni. Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom "Način plačila". V tem primeru primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.
- Plačilo po povzetju - kurirju dostavne službe
- Plačilo preko PayPala.
Dostava
Solemio.si dostavlja po celem svetu. Kalkulator za dostavo je dostopen v košarici. Strošek poštnine kupec izračuna pred oddajo naročila in plačilom nakupa. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu. Na računu pa niso navedene carine ter morebitne druge dajatve, ki prav tako bremenijo kupca.
Dostavljamo z GLS podjetjem. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.
Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Prosimo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu okolju.
Dostava v Sloveniji:
- Brezplačna dostava
Za nakupe nad 60 EUR V kolikor bo vaše enkratno naročilo znašalo 60 ali več evrov se vam bo na blagajni prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.
- 3,40 EUR
Velja za nakupe do vrednosti 60 evrov.
Dostava na Hrvaško
- 7 EUR
Dostava v države iz Cone 1 in Cona 2 (Avstrija, Nemčija, Luksemburg, Nizozemska, Belgija, Italija, Danska):
- 10 EUR
Dostava v druge države:
- Za podatek o višini dostave na blagajni izberite svojo državo in prikazal se vam bo strošek dostave ali pa nam pišite na info@solemio.si.
Blago je dostavljeno v recikliranih vrečkah, ki so biološko razgradljive. Naprošamo vas, da temu ustrezno z njimi tudi ravnate in prispevate k čistejšemu planetu.
Rezervacija izdelka
Izdelek je rezerviran z oddajo vašega naročila. Ni dovolj, da izdelek dodate v košarico. Nakup je potrebno zaključiti tako, da zaključite nakup na blagajni v spletni trgovini in dobite potrdilo naročila npo elektronski pošti. Vendar pozor: vsako naročilo je v spletni trgovini shranjeno samo 10 dni. V kolikor v tem času ne dobimo plačila, bo vaše naročilo žal stornirano. Hvala za razumevanje.
Darilni boni
Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni v Solemiu
Podjetje Filing d.o.o., Mladinska ulica 28, 2367 Vuzenica (v nadaljevanju Solemio) s temi splošni pogoji poslovanja določa pravice in obveznosti iz naslova poslovanja z darilnimi boni Solemio.
Darilne bone Solemio je mogoče kupiti preko spletne trgovine: http://solemio.si/oprema-igrace/ostala-oprema/darilni-boni.html. Darilni bon je dokument, ki ga izda izdajatelj proti plačilu v obliki listine in ga je skladno s temi splošnimi pogoji, kot plačilo za blago dolžno sprejeti Filing d.o.o. v svoji spletni trgovini Solemio.
Obveznost Solemia
Solemio pridobi obveznosti iz darilnega bona v trenutku, ko stranka vplača vrednost darilnega bona.
Terjatev iz darilnega bona je vezana na dokument in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatev iz darilnega bona lahko, ob predložitvi darilnega bona zahteva njegov imetnik, brez kakršne koli identifikacije.
Obveznost Solemia iz darilnega bona preneha s tem, ko ga trgovina sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona, ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, navedenih v sklopu Rokovanje z darilnimi boni teh splošnih pogojev.
Pravice imetnika darilnega bona
Imetnik bona lahko zahteva izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini Solemio. Čas veljavnosti darilnega bona je eno leto od datuma nakupa darilnega bona, ki je označen na zadnji strani bona.
Imetnik izpolni obveznosti iz darilnega bona preko spletne trgovine tako, da vpiše kodo darilnega bona na blagajni v okenček: UPORABI KUPON.
Če želi imetnik koristiti več bonov hkrati, vpiše v komentar vse ostale bone in vam jih bomo ročno odšteli, ter poslali popravljeno naročilo naknadno.
Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Ker darilni bon ni izplačljiv v gotovini, si Solemio pridržuje pravico, da ga bo sprejel kot plačilno sredstvo le v primeru, ko bo vrednost nakupa imetnika darilnega bona enaka ali večja od nominalne vrednosti darilnega bona. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona ne vrača. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.
Darilni bon je prenosljiv, tako da lahko imetnik darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona, nov imetnik pa tako pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.
Rokovanje z darilnimi boni
Na darilnem bonu Solemio morajo biti naslednji podatki: podpis prodajalca, ki je bon prodal, koda bona in datum nakupa (na zadnji strani). V primeru, da na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov, ali da kakšen podatek manjka, je darilni bon neveljaven.
Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati in popravljati, v nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega.
Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih darilnih bonov. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Za izgubljene ali ukradene bone ne odgovarjamo. Darilni bon je prenosljiv.
V primeru, da Solemio ugotovi, da je darilni bon ponarejen, zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona.
Ostalo
Solemio si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.
Vračilo in menjava blaga
Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na podpora@solemio.si in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.
V kolikor vam izdelek ne bo odgovarjal, ga lahko vrnete. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imate kot potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da nam v 14 dneh sporočite, da odstopate od pogodbe. Razloga ni potrebno navesti.
V naslednjih 14 dneh nam morate kupljeni izdelek tudi vrniti - nenošen in *v nepoškodovani embalaži, z vsemi etiketami in računom.
Edini strošek, ki vas kot potrošnika bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če kot potrošnik odstopite od pogodbe, vam naše podjetje vrne vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.
Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde.
V 14 dneh po prejemu obvestila, vam bomo brez vprašanj vrnili stroške kupnine. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga – poštnina od vas do našega skladišča. V primeru zamenjave blaga plačate tudi strošek ponovnega pošiljanja blaga (3,40 eur), v kolikor je znesek artikla manjši od 60 eur.
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
* v kolikor prejmemo izdelek s poškodovano embalažo (ki ni bila zaščitena za namen prevoza), odštejemo od vračila 20% znesek kupnine!
Postopek zamenjave blaga
Podjetje Filing d.o.o. v primeru zamenjave blaga nemudoma vrne kupnino za izdelek. Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov podjetje Filing d.o.o. pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.
Pozor! Izdelek nam pošljite na naslov skladišča (in ne na sedež podjetja!).
Naslov za vračila je:
Filing d.o.o. / Solemio
Bizjakova 9
1000 Ljubljana
Postopek vračanja
Prosimo vas, da natisnete in izpolnite Obrazec za vračilo. Izpolnite ga, ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, nenošenim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov:
Filing d.o.o. / Solemio
Bizjakova 9
1000 Ljubljana
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vam vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun, ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila. Denar vam običajno vrnemo na isti plačilni vir, iz katerega je bilo naročilo plačano.
Prenos obrazca za vračilo ali menjavo izdelka
Nekaj nasvetov pred nakupom
Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.
Nekaj nasvetov ob prejemu paketa
Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:
- Embalažo odprite previdno, je ne poškodujte in jo shranite.
- Spravite tudi račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
- Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
- Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.
- Spodnje perilo najprej preizkusite s pomerjanjem čez druga oblačila.
Reklamacija artiklov
V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Uveljavitev stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Prenos obrazca za uveljavitev stvarne napake.
Oglasna elektronska sporočila
Ponudnik bo uporabnikom in kupcem pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik in kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@solemio.si
- na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.
Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Filing d.o.o., z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Varovanje podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen, če bi bilo to potrebno zaradi realizacije samega naročila.
Registrirani uporabniki Solemio.si dovoljujeo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.
Avtorske pravice
Solemio.si je v lasti podjetja Filing d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko naša last ali last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.
Lastnosti artiklov
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Podatki na straneh
Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine Solemio.si.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@solemio.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Filing d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Filing d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam prijeten in ugoden nakup!
Solemio.si